diumenge, 22 de juny de 2014

Fahrenheit 451:


Avui vinc a parlar-vos de l'últim llibre que m'he llegit. Personalment, és un llibre fantàstic en el que a més de tindre una història que et té totalment enganxat o enganxada menciona un munt de escriptors i les seves obres. Una de les coses que més m'ha agradat del llibre és que parla d'un món on la gent fa que el poble sigui ignorant, perquè és l'única manera en que encontren la felicitat, és a dir: Ignorància=felicitat, doncs estic d'acord, les persones més felices segur que són les que no s'enteren de res del que passa al seu voltant...
És un llibre que parla d'ignorància i de la seva felicitat, però encara així, aquest llibre és tot el contrari, et farà pensar en moltes coses i arribar a certes conclusions.
L'història? Meravellosa, a cops sentia la mateixa rabia que Montag, però casi sempre em sentia tan somiadora com la Clarisse, els personatges m'han agradat molt i les seves històries també.
Ha sigut un plaer llegir aquest llibre i vos el recomane !

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada