dissabte, 12 de juliol de 2014

Book Tag: El cos humà literari.

Holaaaps! Avui vaig a fer un tag que he vist per molts llocs i m'ha paregut una bona idea fer-lo... Consisteix en dir parts del cos i un llibre relacionat... Bé, és un poc difícil d'explicar però ho pillareu enseguida...

1.-Ulls. Llibre que et va enamorar a primera vista.
Los niños del agua. Va ser un llibre que me va encantar, sols amb la portada i els dibuixos ja em va enamorar i a més l'historia era preciosa.

2.-Boca. Llibre del que tots parlen.
Bajo la misma estrella. És un llibre que no he llegit però que tinc ganes de llegir, ja que tots estan parlant un munt del llibre i de la pel·lícula i no callen. Jajaja.

3.-Pulmons. Llibre vital en la teva vida.
Nada, de Carmen Laforet... Em vaig enamorar a l'instant del llibre i el necessite per a viure jajaja. És un llibre preciós, que et fa emprenyar-te , ficar-te trista, contenta i que t'impacta molt. M'encanta.

4.-Estómac. Llibre que vas devorar. 
Harry Potter i el pres d'Azkaban. Me'l vaig llegir en tres dies i jo sol ser molt lenta per llegir-me un llibre jajaja. Em va enganxar , just quan l'anava a deixar per anar-me'n a fer unes altres coses va començar a ser molt més interessant i ja no me'l vaig poder deixar de llegir fins que vaig arribar al final.

5.-Fetge. Llibre molt gros.
Harry Potter i l'ordre del fènix. No sé vosaltres, però jo, veure un llibre que té quasi mil pàgines se'm fa un poc gros jajaja, més havent llegit els quatre llibres de Harry Potter abans, segurament quan m'acabe el quart faré un descanset de Harry Potter.

6.-Apéndix. Llibre que ni et va agradar ni et va disgustar.
Manolito Gafotas jajaja. Me'l vaig tindre que llegir aquest any com a llibre obligat i no se'm va fer pesat ni res, però tampoc vaig gaudir molt llegint-lo.

7.-Cor. Llibre romàntic.
Atrapa la Luna. És un llibre molt romàntic i que encara que les protagonistes eren un poc (massa) presumides en algunes coses jajaja , em va agradar molt i se'm va fer una lectura agradable.

8.-Cervell. Llibre reflexiu i realista.
Fahrenheit 451. Parla de la societat i és un llibre que et fa pensar molt, encara que l'historia vagi del contrari jaja.

9.-Cabells. Llibre superficial.
Bé, no me llegit ningun que sigui així superficial perquè a més, intente fugir d'ells ja que sé que la lectura no m'agradaria.

10.-Ungles. Llibre que cuides molt.
Cuide a tots els meus llibres, tots per igual perquè tots són petits tresors... Però els que més cuide són els que he llegit últimament, com els de les jocs de la fam, la filla de la nit etc. Perquè són els que més m'han agradat fora de la infantessa...
Tumblr
Bé, ja està... Un bes enorme i me'n vaig a llegir!






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada