dilluns, 21 de juliol de 2014

Harry Potter i el calze de foc:


Tinc que dir, que el principi d'aquest llibre se m'ha fet un poc pesat, però un cop havia passat eixes pàgines que se m'estaven fent interminables ja no vaig poder deixar-lo... Com sempre, quan les coses estan ja apunt de ser un poc repetitives en Harry Potter , el següent llibre ja no ho repeteix...A que em refereixo? Doncs que per exemple, els partits de quidditch de Hogwarts m'haurien cansat molt si aquest llibre també hagués tingut algun, però no... En aquest no es celebraven partits de quidditch i ha sigut com un descans d'alguna cosa que potser s'hauria tornat massa repetitiva.
El final era completament emocionant i un cop comences a llegir la tercera prova ja ningú et pot llevar el llibre... Com tots els altres llibres de Harry Potter, aquest ha sigut fantàstic. Espere amb ganes que a vosaltres també us agradi ^^

2 comentaris:

  1. Ho letto e non è così bello come sembra. Comunque è grande.

    -Maria Di Bossi

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mi piace. Penso che sia molto fantasioso e originale ^^
      Grazie per il tuo commento:
      Lluna
      (Mi auguro che il traduttore funziona bene jajjaja).

      Elimina