dimarts, 8 de juliol de 2014

Harry Potter i el pres d'azkaban:


De moment, aquest llibre ha sigut el que més m'ha agradat dels tres que he llegit i encara que sigui difícil superar als altres dos amb diferencia, aquest ho ha fet... Encara que en el segon hi havia el Dobby , que em va encantar jaja , en aquest tots els personatges m'han enamorat... Menys la rata fastigosa aiejirejorwijeorc... Per començar, sempre hi havia alguna cosa que et feia mantenir-te enganxat al que anava a passar després... Els partits de quidditch mels he pres molt més en serio que en altres llibres i m'han enganxat molt més... I ja apareix Xo Xang!!
Després, de sobte comença a passar tota l'acció i tot comença a ser al·lucinant... Encara que ja me sabia més o menys tota l'historia perquè ja he vist la pel·lícula, recordar-la amb el llibre ha sigut perfecte, m'ha encantat llegir-lo...
A més, en aquest llibre comença a apareixer Sirius Black, que és un dels meus personatges preferits i es comencen a resoldre molts misteris...
M'ha encantat també totes les escenes del Hagrid i de l'hipogrif... Sexy i irresistible Bécbrau <3
I en aquest llibre comences a odiar encara més al Malfoy, que també és molt bonic :3 Una de les coses que també m'ha agradat es que al final no lluita contra Voldemort, que ja s'estava fent pesat , i que un llibre de descans després de les dos lluites tan pesades que va tindre Harry contra ell ha anat molt bé.

Un bes a tots!:
Lluna

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada