dimarts, 8 de juliol de 2014

Harry Potter i la cambra secreta:


Abans de començar vull avisar que m'estic pegant la pallisa de Harry Potter del segle OwO .A les hores tindreu aquí cada dos per tres els llibres i la meva opinió (que a aquest pas, segur que mai serà negativa). Comencem!!! Una raó per la que llegir aquest llibre? Hmmm ... Perquè Dobby es totalment adorable!! XD Val... ara més seriosament :3 Aquest llibre, com tots els de Harry Potter m'ha tingut enganxada i el final... Bé, potser una persona més intel·ligent que jo no l'hauria trobat tan inesperat com jo XD, però bé, a mi més o menys em va resultar inesperat... Encara que ja sabia qui era l'hereu de Slytherin (perill de spoiler! :O ), em pensava que el professor Decors estava implicat en alguna cosa... Però ja vaig veure que no :3
Per una altra part, Ginny també és adorable...(Pobreta per les coses que té que passar amb tan sols onze anys :(  ).
I després la Gemma Gemec dóna un poc de mal rotllo xD I la festa dels fantasmes em va fer molta gracia XD (Crec que als protagonistes no els va fer tanta gràcia com a mi).
M'ha encantat aquest llibre, i us el recomane molt a tots! I si no el llegiu per mi... llegiu-lo per els gnomos, que són també molt graciosos XD

Una abraçada molt graaan:
Lluna

(M'acabe d'adonar que utilitze molts "XD" en les meves entrades :o )

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada