dimecres, 2 de juliol de 2014

Harry Potter i la pedra filosofal:


Avui us porte un llibre que espere que tots conegueu...El teniu que conèixer!! Jaja, no parle més ni menys que d'el Harry Potter. En pocs dies me l'he llegit tot perquè m'ha tingut enganxada jaja, tot i que ja he vist les pel·lícules i sabia perfectament el que anava a passar en cada moment m'ha agradat molt llegir-lo, ja que fa molt de temps que no veig les pel·lícules i potser , a passat molt de temps de l'última vegada que vaig veure la primera , a més que segurament era molt petita.
El cas és que últimament m'ha pegat per voler-me llegir tots els llibres i tornar a veure totes les pel·lícules, i al igual que vaig fer amb els jocs de la fam, vaig decidir llegir-me primer els llibres.
El llibre, m'ha encantat , donava goig i ara ja estic llegit-me el segon i encara m'agrada més , perquè apareixen molts detallets que en la pel·lícula no sortien.
Us el recomane moltíssim , al igual que la pel·lícula per als entusiasmats del cinema. Un abraaaç!!

Lluna Minvant
P.D: Ja estem en juliol, wiiiiii!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada