dijous, 10 de juliol de 2014

"La ladrona de libros":

Per fi!Ja puc comentar sobre la pel·lícula... Ha sigut una de les pel·lícules més boniques que he vist en la meva vida :3
Es conta l'historia de Liesel, una noia molt valenta que és adoptada per una família constituïda per dues persones , el seu nou pare i la seva nova mare, en Alemanya, just en la II guerra mundial.
Liesel, al principi de la pel·lícula, no sap llegir, però després, quan aprèn a llegir és una de les persones que més valora cada lletra de cada llibre.
Un dia, a la seva casa arriba un jueu, al qual amaguen per a que no li facin mal, ja que devien al seu pare un favor. A partir d'eixe moment, Liesel comença a veure al jueu (Max) quasi com un germà i comença a aprendre a donar-li més valor a les paraules gràcies a ell.
Sincerament, crec que val la pena veure aquesta pel·lícula perquè és realment preciosa i perquè hi ha personatges com Liesel o Max que t'enamoren a l'instant.

Personatges:
-Liesel: En la meva opinió és genial... És molt ingeligent i valenta i demostra en tot moment que lluita per el que vol, i això que no està justament en els seus millors moments, ja que acaba de ser adoptada i a més , el seu germà acaba de morir... Però ella continua aferrant-se al món i a les paraules fins que la mort decideix abraçar-la.
-Hans Hubermann: És el pare adoptiu de Liesel i és un amor de persona jajaja. Encara que té el mal hàbit de fumar i beure, és una persona meravellosament simpàtica i és un dels primers que fa sentir a Liesel com en casa. A més, toca l'acordió i això ja li dóna un punt a favor.
-Rosa Hubermann: La dona de Hans i la mare adoptiva de Liesel. En la meva opinió, encara que es mostra dura és molt tova i molt bona persona...
-Max Vandenburg: És un dels personatges que més m'ha agradat, perquè fa molt de cas a les paraules i és una persona molt amable i simpàtica... Pareix que guardi màgia dins seu.
-Rudy Steiner: És el millor amic de Liesel i de fet, el primer que li dóna la benvinguda. El seu desig és ser la persona que més corre en el món i quasi ho aconsegueix , encara que mai supera a Liesel en una carrera...Encara que estic un poc d'acord en que és un poc pesat amb Liesel, crec que també és un encant de noi.
-Ilsa Hermann: És la dona de l'alcalde i és una dona de molt bon cor. El seu fill, tenia una biblioteca enorme, i un ell dia va ser assassinat... Quan Ilsa veu que a Liesel li agrada llegir li diu que vagi amb ella a la biblioteca i li deixa llegir tan com desitgi. 
Espere que algun dia pugui llegir la novel·la, perquè de segur que és meravellosa... Un bes!






3 comentaris:

  1. Hola :)
    ¡Hem molta il·lusió trobar un blog en català! No havia trobat cap encara.
    Jo no he vist la pel·lícula perquè vull legir-me el llibre primer, però el tinc moltes ganes!
    Gràcies per la teva resenya :D

    ¡Ens llegim! Des de http://elesconditedellibro.blogspot.com.es/

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!
      Malauradament, ja no escric en català ): Per a participar en moltes iniciatives un dels requisits és tindre el blog en castellà i al final vaig decidir canviar l'idioma. La veritat és que em sap molt greu no poder expresar-me en català, perquè és una llengua que estime amb devoció.
      Però en fi, m'alegra moltíssim rebre comentaris en català, per a mi és tot un plaer parlar amb aquest bell idioma :D
      Jo vaig veure la pel·lícula abans perquè no sabia que hi havia llibre xd (el que fa la ignorància...hahahaha), així que el llibre me'l vaig llegir després de veure la pel·lícula i també em va agradar moltíssim. És una preciositat, un diamant. M'encanta la forma d'escriure d'aquest autor, si a tu també t'agrada et recomane un altre llibre d'ell que es diu "Cartas cruzadas" (el vaig agafar de la biblioteca en castellà i no sé si té traducció al català), és una novel·la preciosa.
      De res dona, per això estem x3

      Ens llegim!
      Lluna.

      Elimina
    2. Woo no sabia jo això :O!
      Bueno sempre va bé deixar alguna coseta en català :D

      Oh! Moltes gràcies no sabia que aquest autor tenia un altre llibre, doncs m'apuntaré el llibre, gràcias :)

      Ens llegim ^^

      Elimina