dissabte, 16 d’agost de 2014

El diari lila de la carlota:


El diari lila de la Carlota és el llibre que vaig decidir llegir mentre anava i tornava de Barcelona. És un llibre, que si sabeu el significats dels colors, haureu pogut interpretar que va sobre el feminisme. Tracta de com poc a poc, Carlota es va adonant de com encara hi ha masclisme en el món i va escrivint tots els fets masclistes que veu en el diari lila que li va regalar una de les seves avies.
Per a mi, és un llibre que està molt bé de llegir, a més, no és l'únic, també està , per exemple el diari groc de la Carlota i molts diaris més. Em pareixen uns llibres molt interessant encara que no entra en la meva llista de preferits, perquè encara que sigui interessant llegir-lo , no és el meu tipus de llibre ^^ (Sóc més de llibres fantàstics, jo). Però bé, espere que us animeu a llegir-lo ^^ . Saluuut:

Lluna

P.D: Aquí teniu la pàgina on estan tots els diaris de la Carlota. http://www.gemmalienas.com/obra/l/los-diarios-de-carlota  Semblen interessants, oi?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada