diumenge, 24 d’agost de 2014

Harry Potter i l'orde del fènix:

M'ha agradat moltíssim, encara que se m'ha fet súper llarg jajajaja. Però bé, m'ha agradat molt ^^ Crec que el final haguera pogut ser millor. (Alerta spoiler) Sincerament, la mort de Sirius no m'ha agradat gens, hauria tingut que ser més creïble.  (Fi de spoiler). Jajaja. El que m'ha agradat molt és que per fi apareix Luna! :) M'encanta. Serà perquè tenim el nom paregut ? Nah...Està com una cabra i per això me cau bé jajajaja. L'adore *-*

Bé, que contar del llibre? No ha sigut dels meus preferit però...Tinc que dir que he estat patint molt en el llibre per culpa de la maleïda Umbridge. L'odie! En fi... Açò és tot. Espere que el llibre us agrade molt i el disfruteu si el llegiu ^^

Salut:

Lluna

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada