dimecres, 6 d’agost de 2014

Els jocs de la fam Tag:

Holaaaaaaaaa. Avui porte un tag que tracta sobre els jocs de la fam ^^. Buscant algun en internet he trobar un a aquest blog: http://unahistoriaentremuchas.blogspot.com.es/ I béeee. Aquí a continuació el faig:

1.- Quin és el teu llibre preferit de la trilogia?
Encara que quan van tornar a l'arena vaig enviar-ho tot a la merda, crec que és el que més m'ha agradat. És molt més intens que el primer i menys pesat i repetitiu que el tercer.


2.-Com vas conèixer Els jocs de la fam?
Doncs els vaig conèixer perquè tot el món parlava dels Jocs de la fam, per poc un dia m'explota el cap de tan que parlaven, així que vaig decidir llegir-los.


3.-Quin és el teu personatge preferit?
Tinc tres personatges preferits. Cinna, Gale i Annie.
Cinna sempre ha volgut lluitar i a més, no té por de les conseqüències que això puga dur, Gale...Tot el món parla de Peeta perquè és súper romàntic i és ros .-. però a mi Gale sempre m'havia captivat més que ell i Annie...Perquè s'ho mereix jaja. És un dels personatges més dolços de tots i la pobre té una vida molt trista... També podria dir que m'encanta Prim però no tant com ells tres i si el gat conta , també jajaja.

4.-Quan duraries en l'arena?
No sé, jo crec que podria aguantar alguns dies, ara ser la finalista...Jajaja. Crec que si no tingués cap altra opció per sobreviure seria capaç de matar però, no ho aniria a buscar , m'amagaria i m'inventaria les propies estratègies per sobreviure...Total, que al cap de 5 minuts estic morta OwO 

5.-En quin districte t'agradaria viure?
Doncs crec...Que en el Districte 10. Ja que adore els animalets josjosjos.

6.-Llibre o pel·lícula?
Ningun dels dos em va acabar de convèncer, encara així, prefereixo 50.000.000 cops el llibre.

7.-Que t'esperaves de la pel·lícula?
Que fora més fidel al llibre del que ho és. Sincerament, crec que han llevat detalls de l'historia en la pel·lícula que són massa bonic per deixar-los així com si res... 

En fiii. Fins aquí tot ^^

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada