divendres, 15 d’agost de 2014

Ja he tornaaaaaaat:

Ja he tornat, i els veïns ja tenen ganes de matar-me, jajajaja. Va enserio D:< Ok no... (Si em volgueren matar ho comprendria, perquè entre piano i cançons de rock a tot volum... u-u). Bé, llunàtics meus, crec que és hora de que us explique que he estat fent durant quasi tota la setmana... I es que...M'he compinxat amb els ànecs per a matar-vos a tots!!!! D'acord, no .-.
La veritable raó, es que m'he anat a Barcelona!!:3 I com en totes les fotos apareix la meva cara i no vos la vull ensenyar ficaré damunt un nyan cat per a que no em reconegueu... No, millor no XD
Toma foto sexy de la meva maleta.JAJAJAJA. NO

El primer dia vam agafar el tren i vam marxar d'on visc jo per anar a Barcelona, un cop vam arribar vam anar a l'hotel i, després vam anar a La sagrada Família, a el carrer Aribau perquè és el carrer on viu Andrea, la protagonista de Nada i al Passeig de Gràcia. Vam comprar alguns souvenirs i mos vam tornar a l'hotel ^^

Aquí em va sortir que s'havia acabat la bateria de la càmera i estava a punt de llançar la càmera a la merda ^^


El segon dia, vam anar de compres per el matí i em vaig comprar el llibre de "No està escrit en les estrelles" , que alguns els coneixereu per "Bajo la misma estrella" i una revista de música que em va agradar i on jo visc no la puc pillar. Després, vam anar a passejar i els peus em feien un mal terrible, vam anar al museu d'història de Barcelona ,al barri gòtic i a les rambles . Anem a voltar per la raaaamblaaa , et compraré un ramet de flooors   No .-.
I vam anar als Quatre Gats i després a Starbucks ^^ i els peus se'm van trencar per la mitat. Ok no .-.


El tercer dia...No me'n recorde de que vam fer el tercer dia. O.O Que merda? AHHH D:<  *mode Dori: on* Ah si, ja. XD Vam anar al museu de cera i vaig veure a Chopin!Així que vos fastidieu tots perquè jo he vist a Chopin i vosaltres no. JA JAAA! Que ? Que vosaltres també...? Jo, merda.
I després vam anar a una exposició de vikings. Tot seguit vam pegar un passeig enorme i ens vam anar a l'hotel.
També em vaig encontrar amb el senyor Chaplin , una bellísima persona jajajaja.


I ja , el quart dia, ens vam anar a l'estació de tren i vam estar per allí fins que sortís el nostre tren. Jo vaig arribar a casa ahir, però em donava mandra pujar una entrada, perquè tenia els peus fets cocaaaaa!Maleïdes sandàlies...A veure a mi , qui em mana no portar-me bambes o sabates esportives! Sóc ximple .-. En fiiiiiiiii. Un bes enorme i us portaré prompte la resum de dos llibresss. Saluut:

-Llunaaaaa

P.D: També vaig veure mims owo
P.D.2: I vaig pujar en metro i l'últim dia per poc em caic per les escales mecàniquessss siiiiiii^^ Jajajaja
P.D.3: Acaba de passar un tio amb el cotxe amb Skrillex a tot volum u-u

3 comentaris:

  1. What?! Has anat on visc jo i no m'has avisat! Malapersona .-. okno Espero que t'ho hagis pasat molt bééééé, ¿t'ha agradat?.

    Contestacions a les Posdates:
    PD: Si, hi han molts -.-
    P.D.2: Bé Lluna Bé :) Feliç aniversari .-. okno
    P.D.3: WTF?! Diguesli que l'apagui i s'envagi a tomar trina, fanta, cocacola, y zumo del mercadona.

    ¡Un petó kawaii! NyaNya

    -Saku

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajajaja. Encara que t'hagués avisat no ens haguéssim pogut veure :( Jajajaja.

      1.-Clar, a tu et pareix normal, però jo , que visc en un poble abandonat ple de boira se'm fa estrany veure tans mims i músics de carrer!Jajajaja
      2.-Ehmmm...Haguessis tingut que veure l'espectacle que vaig fer quan vaig estar apunt de caure'm per les escales .-.
      3.-Jajaja. Ja se n'ha anat, ja se n'ha anat...

      Una abraçada rockeeeeera jusjus:

      -Lluna

      Elimina
    2. P.D:Siiiiiiii m'ha agradat moooooooolt :3

      Elimina