dijous, 7 d’agost de 2014

Tag Música:

Aquí us deixo un tag sobre música en el que contestarem jo i Saku, la propietària d'aquest blog: saku-kawaii.blogspot.com

Comencem!

1.-Una cançó que et faci riure:
Lluna: Riure en plan burla o riure en plan "Oh estic feliç?". Bueno, en plan burla crec que seria la de The Fox , jajaja. És molt graciosa.
Saku: Nyan Cat :3

2.-Una cançó que et motiva:
Lluna: Ehmmm. Totes?Jajajaj. No va... No sé... Llença't, suposo.
Saku: Pretty Cure Splash Stars.

3.-Una cançó que hauries pogut esciure:
Lluna: Puuuuuuufff... No tinc n'idea jajajaja. Alguna de Els Catarres. A tot color, podria haver-la escrit, alguna cosa així.
Sakura: Camins de Sopa de Cabra ^^

4.-Cançó que et recorda la teva infantesa:
Lluna: Qualsevol nit pot sortir el sol de Jaume Sisa. 
Saku: La de Ojamajo Doremi - Opening. De la 1ª temporada.
Lluna: Adore la Mágica Doremi :3

5.-Una cançó d'algun artista que no suportes:
Lluna: Sexy Señorita jajajaja. No la suporte jajajaja.
Saku: DVICIO-Paraíso. No existeix cançó més comercial/lletja.

(D'açò més val no ficar foto jaja).

6.-Una cançó que m'agrada , però em dona vergonya:
Lluna: Ninguna. No tinc vergonya d'acceptar que m'agrada alguna cançó. 
Saku: Hmmm...Ninguna, sóc com sóc , no tinc ninguna que n'amagui.

7.-Una cançó que m'agrade molt la seva lletra:
Lluna: Facsímil de Malnom. M'encanta.
Saku: "Bello deseo-Seira" o també "Regreso al mar- Sara". Però prefereixo Regreso al mar.


8.-Cançó amb la que m'agrada despertar:
Lluna: Mai em desperte amb música, però si em despertés a part de cagar-me en tot , jajajaja, crec que m'agradaria escoltar Bon dia d'els Pets.
Saku: Vull estar amb tu d'Els Catarres. L'adoroooo.
Lluna: Ja som dos que l'adorem jajjajaja.


10.-Cançó que et recorda a les vacances:
Lluna: En s'estiu d'Antònia Font, Al Mar de Manel i encara que no tingui res a veure , Jenifer d'Els Catarres també em recorda a les vacances, supose que és perquè va ser cançó de l'estiu fa uns anys jijiji.
Saku:Pretty Cur Max Heart- Opening , uouououo. La meva preferida , l'adoro. <3


11.-Cançó que et fa plorar.
Lluna: Crec que mai he plorat sentint una cançó... Però, les cançons que més trista m'han ficat han sigut La porta del cel d'Els Catarres quan la tocaven en el concert o Les aus ploren al fons del mar de Malnom.
Saku: Moltes! Sobretot de Ojamajo Doremi.


12.-Cançó que m'encanta cantar.
Lluna: Que tinguem sort. L'adore jaja.
Saku: Regreso al mar.-Sara o World is Mine-Hatsune Miku.


13.-La cançó que reflexa el meu estat d'ànim:
Lluna: Alguna d'Aennea? No sé, estic molt enganxada a aquest grup últimament. Sobretot a Antimatéria  jaja.
Saku: I jo que sé xDDDD Hmmm...Icona Pop-I love it.


14.-La cançó que més odie del món:
Lluna: Bailando. Últimament està súper de moda i està en tots els llocs i no m'agrada gens jajaja.
Saku:Totes les de reggaeton o com es digui, i les de Justin Bieber.

(D'açó crec que també és millor no ficar foto).

15.-La cançó que més escolte últimament.
Lluna: Jo que sé jajjaja. Sempre estic escoltant música , no m'adone d'aquestes coses jajaja.
Saku: Les cançons que escolte últimament són la nova de monster high en castellá,la de Seira, i SOME-SOYOU-(SISTAR) & JUNGGIGO. Són genials!


Bé, doncs aquí acaba el tag. Gracies a aquesta noia tan kawaii que ha decidit col·laborar, jajaja. Bé, i fins aquí, lo temps. Ok no XD

/spaceebound | via Tumblr
-Lluna

P.D: L'idea le tret d'aquest blog: http://unblogdelocas.blogspot.com.es/

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada