dimarts, 23 de setembre de 2014

Harry Potter i les relíquies de la Mort:


Crec que es hora de dir adéu a aquesta gran sèrie de llibres creada per J.K.Rowling . Quan vaig tancar el llibre, per última vegada i el vaig tornar a ficar a la prestatgeria em vaig sentir buida, de debò. Al matí següent, al despertar-me, una de les coses que vaig pensar era amb en Harry Potter, vaig pensar si en el final ficaria alguna cosa sobre la Winky o qualsevol dels personatges que casi ningú fa cas però jo si, i quan em vaig a donar, vaig recordar que ja m'havia acabat el llibre.
La gent dirà el que voldrà de en Harry Potter, estic segura de que no és un dels llibres més gran de l'historia, però sumaríssima i tinc que assegurar que no esperava que ho fos, però si que m'ha arribat al meu coret de hàmster. <3
Així que... Gràcies a J.K. Rowling, en cara que estic 100% segura que açò ella no ho llegirà, però...gràcies. Dir gràcies mai està de més, no?
Gràcies per afegir al meu vocabulari paraules com "muggle", gràcies per crear a la Luna Lovegood, que des de que la vaig veure en la pel·lícula es va convertir en la meva personatge preferida, també gràcies per crear al Sirius, que també es va convertir amb el meu personatge preferit, gràcies per fer el llibre del presoner d'Azkaban en si, que per a mi, ha sigut un dels millors llibres de tots, gràcies per fer que en Dumbledore digués frases tan boniques, per la dolçor del Hagrid, per crear cases com Ravenclaw, per fer el quidditch i per fer que les varetes trien al bruixot i fer que cada cop l'estimés més, gràcies per fer a en Dobby, la Hedwig o en Buckbeak , per la seva originalitat i per crear un món que m'ha captivat.
AlwaysPotterhead!

Nox!:
Lluna
felix felitis


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada