dissabte, 13 de setembre de 2014

Tag de l'estiu:

Doncs, res , que com les vacances d'esitiu, ja s'han acabat, he decidit fer aquest tag per a dir-li fins aviat (Ha rimat? :3 ).

1.-Campament o 15 dies en la platja?
Quiiiiinze dies en la platja. No m'agraden molt els campaments , a mi. No em relacione bé en eixe habitat (?).
Tumblr
2.-Com combats contra el calor?
Donnncs... Com que no tinc piscinaaa ...l'únic que puc fer es menjar gelat i ficar-me el ventilador :3
Pool :)
3.-Beguda preferida de l'estiu.
Granissat de taronja... Aheriewmjroiewjmrcoije *-*
Granita 👌
4.-Lloc on t'agradaria anar en estiu.
Jo sols vull perdre'm en Orlando... *tossir* al parc temàtic *tornar a tossir* del món de Harry Potter *ejem , ejem*

Bumbledore

Sexy Dumbledore (?).
5.-Alguna tradició que facis tots els estius.
Ninguna , jajaja. L'únic que faig des de que sóc petita, és, l'últim dia de classes , quan arribe a casa menjar-me un polo de gel de taronja :3 Però res en especial (una cosa totalment comú uwu).
Untitled
6.-Cançó de l'estiu preferida.
Jenifer (?). Vinc no se quant anys endarrerida, si, passa alguna cosa? :/
KiiwyYo
7.-Que opines de l'amor d'estiu?
Pff...No se xD La gent vol diferenciar i classificar per classes l'amor i jo sols ho veig com una cosa que segons les persones, sentim com una cosa natural. Passe de ficar-li etiquetes també a l'amor i més, quan jo sols m'he enamorat un cop a la vida, i més, quan eixe únic amor era, és i serà el meu piano :/
Love
8.-Quin ha sigut el millor estiu de la teva vida?
Tots els estius són especials a la seva manera, igual que cada dia que passa!
Untitled
9.-Perfecte pla d'estiu.
No fer-se plans.
/spaceebound | via Tumblr
Iiiiiiiiiiii ja està. Espere que us agradi molt, i que no ploreu perquè s'acaba l'estiu 3: Per a mi ja es va acabar fa temps així que...En fi. Un beeeees molt gran i a rebre la tardor amb una gran abraçada :3 Salut!:

Lluna

Good bye summer, hello autum



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada