dissabte, 22 de novembre de 2014

El diari de l'Anna Frank:

"Una persona pot sentir-se sola encara que molta gent l'estime".




L'Anna Frank és un llibre que val la pena llegir...Molta gent diu que se'ls fa llarg, i no ho discuteixo, és fa llarg, però la pobre Anna no tenia gaire cosa que escriure...Potser és la raó de que ja me l'he acabat , o qualsevol altra, però em sent orgullosa d'haver-me llegit el llibre fins al final. En molts moments comprenia a l'Anna, està clar que no he passat mai per el que ella va passar en els seus dies, però comprenia els seus sentiments de soledat, que encara que hagin sigut pocs cops, jo també he sentit.
Jo no sé si el diari és fals o no, mai ningú ho arribarà a saber a no ser que sigui ell mateix qui l'hagi escrit. No sé res, però si d'una cosa estic segura és que el diari em va arribar al cor, i tot el demés és innecessari, estimaré per sempre aquest llibre igual que ella va estimar el seu diari.
Una forta abraçada:
Lluna


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada