dijous, 19 de març de 2015

Big Bang!

Per fi han estrenat el seu disc nou !!Muijijijijijiji.

El disc ha sigut diferent als altres , he vist comentaris de gent que es queixava dient que açò no era "Els Catarres", però no són més que ximpleries. És veritat que és diferent, i m'alegro d'aixó, si els disc hagués sigut igual als altres dos hauria resultat bastant avorrit, però jo crec que continuen sent fidels al seu propi estil.

Lluna nova:

"Ferms, avancem constants, imparables
                                                    com el demà que neix en la nit fosca"

Sense dubte, la meva cançó preferida dels disc. Per què serà? xD En fi, quan vaig veure el nom de la cançó vaig sentir que  m'arribaria al cor <3 Encara així, els dies passaven i vaig arribar a pensar que tot i que el títol i el trosset de la cançó que havien ficat al vídeo de presentació pintaven molt bé, la cançó no m'agradaria tant per fer-me expectatives. Poc a poc, vaig anar pensant que no seria molt bona i quan la vaig sentir (va ser la primera del disc que vaig decidir sentir) em vaig adonar que era preciosa <3 I per això, tot i que és la número 8 del disc (crec) l'he ficat la primera, perquè l'estime, l'estimo i l'estim :3


Sota la llum del Sol:

"Som molt més que un simple moment en el temps"

La meva cançó preferida del disc <3 Quan la vaig escoltar en la presentació si que vaig tindre clar que seria perfecta :3 Adore aquesta cançó des dels seus "I això ens ha fet eterns" fins a les seues melodies que no poden evitar recordar-me als dies assolellats d'estiu. I crec que l'única raó per la que és la segona en la llista és perquè no té el meu nom en el títol. Així que no menteixo dient que és la meva preferida del disc junt amb "Lluna nova".

Estels al vent:

"Mai serem modèlic ni exemplars , però serem autèntics huracans"

La primera vegada que la vaig sentir em va pareixer una cançó bella, però estava tant al·lucinada amb les dos primeres que quasi que no li vaig fer ni cas. Però ara sé que es mereix aquest tercer lloc amb diferència <3 (No puc evitar ficar corets tota l'estona, ho sent xD). La melodia i la lletra perfecta. Hi ha moments , que per alguna raó, aquesta cançó m'ha recordat a Invencibles, una de les meves cançons preferides del segon disc. És una d'aquestes cançons que han de tocar en els concerts si o si o els mates , en poques paraules.

El setge:

De totes les causes la més noble és la que sents.

Un banjo. Un maleït i perfecte banjoooo :D Val, ja. Quan vaig escoltar el disc em pensava que no hi hauria ninguna cançó semblant a "Seguirem lluitant",, per això em va agradar molt "El setge", perquè em va sorprendre molt, a més, hi ha un maleït banjo xD Crec que no tinc res a dir que no diga la cançó per si sola.

Som de foc:

Som de foc, som d’enyor,

som de plors i d’amor.

M'ha fet molta il·lusió sentir una cançó cantada per la Roser, perquè sempre he pensat que Roser té una veu preciosa i una cançó cantada per ella seria ...com un Big Bang de bonicor (?) 

Nit d'agost:


                                      i Ai de tu, sóc l’ombra i tu ets la llum, tu el far i jo els esculls
                                                                    sempre junts.





Cor caníbal :

I és per tu i aquest joc absurd
                                                 que ho deixo tot enrere i salto al buit.




Gandia 1924:

Prenc tot el que em vas donar

per omplir el buit que has deixat



L'odissea:

                                                         No esperis res i ho podràs tot.



El teu cor és un tambor:

                                                         Avui la vida esclata en el teu nom.

El món és teu:

                                                      L’únic rumb possible és endavant



En peu de guerra:




















-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



¡¡Por fin han estrenado su nuevo disco!!Muijijijiji.
El disco ha sido diferente a los demás, he visto comentarios de gente que se quejaba diciendo que esto no era "Els Catarres", pero no son más que tonterías. Es verdad que es diferente, y me alegro de ello, si el disco hubiera sido igual a los otros dos habría resultado bastante aburrido, pero yo creo que siguen siendo fieles a su propio estilo.






Lluna nova:

"Ferms, avancem constants, imparables
                                                    com el demà que neix en la nit fosca"

Sin duda, mi canción preferida del disco <3 ¿Porque será? xD En fin, cuando vi el nombre del nombre sentí que esta canción me llegaría al corazón :3 Aún así, los días pasaban y llegué a pensar que aunque el título y el trozo de la canción que habían puesta al vídeo de presentación pintaban muy bien, la canción no me gustaría tanto por hacerme expectativas. Poco a poco, empecé a pensar que no sería muy buena y cuando la oí (fue la primera que escuché cuando subieron el disco) me di cuenta de que era preciosa <3 Y por eso, aunque es la número 8 del disco la he puesta la primera :3



Sota la llum del Sol:

"Som molt més que un simple moment en el temps"

Mi canción preferida del disco <3 Cuando la escuché en la presentación si que tuve claro que sería perfecta :3 Adoro esta canción des de sus "I això ens ha fet eterns" hasta sus melodías que no pueden evitar recordarme a los días soleados de verano. Y creo que la única razón por la que es la segunda en la lista es porque no tiene mi nombre en el título xD . Así que no miento diciendo que es mi preferido del disco junto con "Lluna nova".


Estels al vent:

"Mai serem modèlic ni exemplars , però serem autèntics huracans"

La primera vez que la oí me pareció una canción bella, pero estaba tan alucinada con las dos primeras que casi ni le hice caso. Pero ahora se que se merece este tercer puesto con diferencia <3 (No puedo evitar poner corazones todo el rato, lo siento xD) . Le melodía y la letra son perfectas. Hay momentos, que por alguna razón, esta canción me recuerda a "Invencibles", una de mis canciones favoritas del segundo disco. Es una de esas canciones que tienen que tocar en los conciertos sí o sí o los matas , en pocas palabras.

El setge:

De totes les causes la més noble és la que sents.

Un banjo. Un maldito y perfecto banjoooo: D Vale, ya. Cuando escuché el disco pensaba que no habría ninguna canción parecida a "Seguirem lluitant" por eso me gustó mucho "El setge", porque me sorprendió mucho, además , hay un maldito banjo xD Creo que no tengo nada que decir que no diga la canción por sí sola.

Som de foc:

Som de foc, som d’enyor,

som de plors i d’amor.



Me ha hecho mucha ilusión oír una canción cantada por Roser, porque siempre he pensado que Roser tiene una voz preciosa y una canción cantada por ella sería ... como un Big Bang de bonicor (?)

Nit d'agost:


                                      i Ai de tu, sóc l’ombra i tu ets la llum, tu el far i jo els esculls
                                                                    sempre junts.



Cor caníbal :

I és per tu i aquest joc absurd
que ho deixo tot enrere i salto al buit.




Gandia 1924:

Prenc tot el que em vas donar

per omplir el buit que has deixat

L'odissea:

                                                         No esperis res i ho podràs tot.


El teu cor és un tambor:

                                                         Avui la vida esclata en el teu nom.


El món és teu:

                                                      L’únic rumb possible és endavant


En peu de guerra:








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada