dissabte, 30 de maig de 2015

Emoji tag


Fa com ... un mes que no escric? XD Per fi m'he decidit per fer aquest tag al costat d'algú. Un tio creepypastero que m'he trobat pel carrer i li he dit, "Inga anem, farem un tag". I aquí estem. Es fa dir Chrstian.
Per si de cas no sabeu de què tracta això, us ho vaig a explicar ... Jo dic un emoji del whatssap, com ara ... el morro de porc xD I Christian ha de dir un llibre que li recordi a aquest emoji . Això sí, perquè no estiguem tota l'estona posant emojis rars per molestar a l'altre nosaltres també haurem de contestar la pregunta després que l'altre contesti (Chrstian s'ho ha passat per aquí, perquè és masoquista). Si no m'he explicat bé espero que amb la pràctica ho entengueu XD


-Comencen Els jocs del fam-
1.-Primera prova.
Jo: Val ... Començo jo ... Doncs jo trio el dimoni feliç aquest lila amb riure malèfic.
Christian: Vaig llegir unes dues pàgines, així que no sé si compta.
Jo: Dóna igualh.
Christian: Però és molt 50 ombres d'en Grey.
Jo: Lol
Christian: Perquè aquesta és la cara amb la que m'imaginava el tipus mentre llegia XD
Jo: És que el pitjor és que és veritat xD
Chrstian: I tu?
Jo: A mi em recorda a Pretty Little Liars. Només he llegit el primer llibre, però vull llegir-me tots els altres. I em recorda a aquest llibre perquè Allison és molt malèfica i misteriosa i a sobre és un personatge que em cau fatal (de moment) perquè s'aprofitava de totes i era molt mala amiga, en veritat.
2.-Segona prova.
Christian: La del polze cap amunt.
Jo: No sé si això ha de ser en pla "me dones igual" o "m'agrada". En cas de "m'agrada" diré òbviament Nada de Carmen Laforet.
Christian: Jo no sé que dir. El teu torn.
3.-Tercera prova.
Jo: El mico que s'està tapant els ulls parfavah.
Christian: L'origen de Eyeless Jack, per òbvies raons.
Jo: Gairebé que prefereixo que no em diguis aquestes òbvies raons.
Christian: Saps que "Eyeless" vol dir sense ulls, no?
Jo: Sep, però és que de tu m'espero alguna cosa pitjor .Deixa'm xD
Christian: XD
Jo: A mi em recorda a "Els avantatges de ser un marginat", perquè és pura monosura.
Christian: xD jajajajaj

4.-Quarta prova.
Jo: Et toca.
Christian: Pos la merda. Que estic obsessionat amb ella.
Jo: Jajaja. És una merda feliç ... Ha de ser un llibre que no m'agradi perquè sigui massa feliç ... Doncs la Casta de Banya Trencada. Perquè la novel·la és mooolt bona i al final ... té un final massa ... irreal.
Christian: El llegiré algun dia. A mi em recorda a "El meu petit globus favorit", ¡perquè és una **** merda!
Jo: Això desfogat , mata el coixí!
Christian: NO PODEN TENIR UNA **** CONVERSA SENSE ******, ***** I *****!
Jo: Ja val, no continuïs.
Christian: És que només *****  *****!
Jo: De debò, para.
Christian: Perdó, em descontrolo.
Jo: Ho sé.
Christian: El més bonic és que per més que fos una merda les primeres pàgines em van fer plorar.
Jo: XD Món bipolar.

5.-Cinquena prova.
Jo: La flamenca ballant, ella ha de sortir.
Christian: La que té els braços aixecats?
Jo: La qual va vestida de vermell.
Christian: Ah ... Ok. Doncs A New Life. de Wattpad. Perquè ... no sé. És el típic llibre en què una noia perfecta descobreix que és la germana de Harry Potter.
Jo: Hmmmm ... * mirada assassina a Chrsitian * Bé en veritat és bastant possible que no moli encara que tracti de Harry Potter * Lluna bipolar *. Bé, a mi em recorda a Anna de "Quin dia tan bèstia!", perquè és l'ama , i la flamenca també ho és ... i aquestes coses de la vida.
Christian: LOL

6.- Sisena prova.
(No he trobat la foto d'aquest xD)
Christian: El nen aquest gros.
Jo: ¿Gros? Doncs llavors la història interminable. Perquè si.
Christian: XD
Jo: I tu? Quin llibre?
Christian: Si començo no acabo xD
Jo: Val ... m'ha quedat clar.

7.-Setena prova.
Jo: Trio el que no té boca.
Christian: La Faceless, per més òbvies raons.
Jo: T'agraden els llibres amb personatges desgraciats.
Christian: Aja xD I tu?
Jo: Doncs a mi al diari d'Anna Frank. Perquè em va deixar sense paraules. Sense boca. És tot el mateix.
Christian: Obvi. Les persones mudes no tenen boca.
Jo: No, les persones sense boca són mudes, que no és el mateix. Igual que no és el mateix dir que dorms mentre respires que respires mentre dorms.
Christian: És exactament el mateix.
Jo: No * indignant-se * perquè si dorms mentre respires et passaries el dia dormint, mentre que si respires mentre dorms vol dir que quan dorms estàs respirant. No has llegit Alícia? Parfavah.
Christian: Ja et vaig dir que no.
Jo: Doncs molt malament.
Chrisitian: Ni he vist la peli.
Jo: Que forth. No discutirem sobre açò * em faig encara més la indignada *.
Christian: Ok xD

8.-Huitena prova.
Jo: Està demanant perdó ... suplicant ...
Christian: Ni idea.
Jo: Hmmmmm ... No sé que dir xD Digues tu alguna cosa.
Christian: Bloody Painter.

9.-Novena prova.
Jo: La que està espantada.
Christian: "Fòbies infantils i altres desordres més" o alguna cosa així, no recordo el nom.
Jo: Bé, doncs si no recordes el nom bé ehtem. Jo trio Carrie. Perquè ella és molt així.
Christian: Lol.
Jo: Va, l'últim emoji.
Chrisitan: Ok

10.-Decima prova.
Christian: El vestit i la corbata.
Jo: ¿I que merda pose jo d'això? Em fas patir * plorant *
Christian: D'acord, espera ... El gat amb cors als ulls.
Jo: Perfeste. Max. La lladre de llibres. Forevah.
Christian: Oh Déu meu xD
Jo: Vaig ser l'esposa de Max en una altra vida.
Christian: Ja m'ho havies dit.
Jo: Estic orgullosa.
Christian: Es nota xD Doncs jo la Lladre de llibres també.
Jo: Muejejejeje.




Hace como... ¿un mes que no escribo?xD Por fin me he decidido por hacer este tag junto a alguien. Un tio creepypastero que me he encontrado por la calle y le he dicho, "Enga vamos, haremos un tag". Y aquí estamos. Se hace llamar Christian. 
Por si de caso no sabéis de que trata esto , os lo voy a explicar... Yo digo un emoji del whatssap, como por ejemplo...el morrito de cerdo xD Y Christian tiene que decir un libro que le recuerde a ese emoji. Eso sí, para que no estemos todo el rato poniendo emojis raros para fastidiar a el otro nosotros también tendremos que contestar a la pregunta después de que el otro conteste (Christian se lo ha pasado por ahí porque es masoca). Si no me he explicado bien espero que con la práctica lo entendáis XD


-Empiezan los  juegos del hambre-
1.-Primera prueba.
Yo: Vale... Empiezo yo... Pues yo elijo el demonio feliz este lila con risa maléfica.
Christian: Leí unas dos páginas, así que no sé si cuenta.
Yo:Da igualh.
Christian: Pero es muy 50 sombras de Grey.
Yo: Lol
Christian: Porque esa es la cara con la que me imaginaba el tipo mientras leía XD
Yo: Es que lo peor es que es verdad xD
Christian: ¿Y tu?
Yo: A mi me recuerda a Pretty Little Liars. Solo he leído el primer libro, pero quiero leerme todos los otros. Y me recuerda a ese libro porque Allison es muy maléfica y misteriosa y encima es un personaje que me cae fatal (de momento) porque se aprovechaba de todas y era muy mala amiga, en verdad.
2.-Segunda prueba.
Christian: La del pulgar hacia arriba.
Yo: No sé si eso tiene que ser en plan "paso de ti" o "me gusta". En caso de "me gusta" diré obviamente Nada de Carmen Laforet. 
Christian: Yo no sé que decir. Tu turno.
3.-Tercera prueba.
Yo: El monito que se está tapando los ojos parfavah.
Christian: El origen de Eyeless Jack, por obvias razones.
Yo: Casi que prefiero que no me digas esas obvias razones.
Christian: ¿Sabes que "Eyeless" significa sin ojos, no?
Yo: Sep. Pero es que de ti me espero algo peor xD Déjameh.
Christian: XD
Yo: A mi me recuerda a Las ventajas de ser un marginado, porque es pura monosura.
Christian: xD jajajajaj

4.-Cuarta prueba.
Yo: Te toca.
Christian: Pos la mierda. Que estoy obsesionado con ella.
Yo: Jajaja. Es una mierda feliz... Tiene que ser un libro que no me guste porque sea demasiado feliz... Pues la Casta de Banya Trencada. Porque la novela es muuuy buena y al final... tiene un final demasiado... irreal.
Christian: Lo leeré algún día. A mi me recuerda a "Mi pequeño globo favorito", ¡porque es una **** mierda!
Yo: Eso desahógate, ¡mata al cojín!
Christian: ¡NO PUEDEN TENER UNA SOLA **** CONVERSACIÓN SIN ******,***** Y *****!
Yo: Ya vale, no continúes. 
Christian: ¡Es que solo ***** y *****!
Yo: Enserio, para.
Christian: Perdón , me descontrolé.
Yo: Lo sé.
Christian: Lo más lindo es que por más que fuera una mierda las primeras páginas me hicieron llorar.
Yo: XD Mundo bipolar.

5.-Quinta prueba.
Yo: La flamenca bailando, ella tiene que salir.
Christian: ¿La que tiene los brazos levantados?
Yo: La que va vestida de rojo.
Christian: Ah...Ok. Pues A New Life. de wattpad. Porque... no sé. Es el típico libro en que una chica perfecta descubre que es la hermana de Harry Potter.
Yo: Hmmmm... *mirada asesina a Chrsitian* Bueno en verdad es bastante posible que no mole aunque trate de Harry Potter *Lluna bipolar* . Bueno, a mi me recuerda a Anna de Viernes de Locos, porque es la ama del lugar, y la flamenca también lo es ... y esas cosas de la vida.
Christian: LOL 

6.- Sexta prueba.
(no he encontrado la foto de este xD)
Christian: El niño ese gordo.
Yo: ¿Gordo? Pues entonces la historia interminable. Porque sí. 
Christian: XD
Yo: ¿Y tu?¿Que libro?
Christian: Si empiezo no termino xD
Yo: Vale... me ha quedado claro.

7.-Séptima prueba.
Yo: Elijo el que no tiene boca.
Christian: La faceless ,por más obvias razones.
Yo: Te gustan los libros con personajes desgraciados.
Christian: Aja xD ¿Y tu?
Yo: Pues a mi al diario de Anna Frank. Porque me dejo sin palabras. Sin boca. Es todo lo mismo.
Christian: Obvio. Las personas mudas no tienen boca.
Yo: No, las personas sin boca son mudas, que no es lo mismo. Al igual que no es lo mismo decir que duermes mientras respiras que respiras mientras duermes.
Christian: Es exactamente lo mismo.
Yo: No *indignándose* porque si duermes mientras respiras te pasarías el día durmiendo, mientras que si respiras mientras duermes significa que cuando duermes estás respirando. ¿No has leído Alicia? Parfavah.
Christian: Ya te dije que no.
Yo: Pues muy mal.
Chrisitian: Ni he visto la peli.
Yo: Que fuerteh. No vamos a discutir sobre esto *me hago aún más la indignada*.
Christian: Ok xD


8.-Octava prueba.
Yo: Está pidiendo perdón...suplicando...
Christian: Ni idea.
Yo: Hmmmmm...No sé que decir xD Di tu algo.
Christian: Bloody Painter.

9.-Novena prueba.
Yo: La que está asustada.
Christian: "Fobias infantiles y otros desordenes más" o algo así, no recuerdo el nombre.
Yo: Bien, pues si no recuerdas el nombre bien estamoh. Yo elijo Carrie. Porque ella es muy así.
Christian: Lol.
Yo: Va, el último emoji .
Chrisitan: Ok

10.-Decima prueba. 
Christian: El traje y la corbata.
Yo: ¿Y que mierda voy a poner yo de eso? Me haces sufrir *llorando*
Christian: Vale, espera... El gato con corazones en los ojos.
Yo: Perfesto. Max. La ladrona de libros. Forevah.
Christian: Oh Dios mío xD
Yo: Fui la esposa de Max en otra vida.
Christian: Ya me lo habías dicho.
Yo: Estoy orgullosa. 
Christian: Se nota xD Pues yo la Ladrona de libros también.
Yo: Muejejejeje.



Pues aquí todo hasta hoy. ¡Un bezo!









2 comentaris:

  1. Estoy en el blog de Lluna ¡chupate esa mandariana golfa! NAAAA sigo pensando que mi libro zoofilico quedaba mejor

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aquí solo vienen los mejores del barrio jaja. No tio, déjate de perversiones ya. xD

      Elimina