dijous, 11 de juny de 2015

Booktag de l'estiu: Booktag del verano:


1.-Un llibre que et recordi a l'estiu. 

Atrapa la Luna. Tot i que no el vaig llegir en estiu, com la història està totalment ambientada en estiu és un llibre que em recorda molt a eixa época. 

2.-Que opines de llegir en la platja o en la piscina?
Supose que llegir en la platja no deu ser molt incòmode (supose) , a no ser que se't fique arena per dins del llibre o te'l robe una gavina que sé jo xD però llegir en la piscina...Ehmmm...No.

3.-Un llibre que t'haja elevat la temperatura.
Ehmmm...ningun (?) XD

4.-Tres llibres que vulgues llegir en estiu.
Sols tres ? D: Bé. Aquests són els que tinc segur que llegiré: 
prohibido leer a lewis carroll-diego arboleda-raul sagospe-9788467864106
Vull llegir-me el de "Prohibido leer a Lewis Carroll" perquè vaig llegir fa temps de que anava i em va cridar bastant l'atenció, encara que està en la categoria de "contes infantils" em pareix un llibre que pot ser interessant.
El cavall i el noi me l'he de llegir perquè sols tinc tres llibres de Narnia i és l'únic que em queda per llegir.
I "Ciutats de paper" vull llegir-me'l perquè m'abelleix llegir més llibres de John Green i eixe és la meua primera opció.
5.-Un llibre al que t'agradaria anar en vacances:
Doncs a Idhun. Crec que en el fons , Idhun és el lloc més bonic de tots els que apareixen en els llibres que he llegit. M'encantaria anar a Celestia, volar sobre un Nou Drac o caminar sota els tres Sols o les tres Llunes...



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1.-Un libro que te recuerde en verano.

Atrapa la Luna. Aunque no lo leí en verano, como la historia está totalmente ambientada en verano es un libro que me recuerda mucho a esa época.

2.-Que opinas de leer en la playa o en la piscina?

Supongo que leer en la playa no debe de ser muy incómodo (supongo), a menos que se te meta arena por dentro del libro o te lo robe una gaviota, que se yo xD pero leer en la piscina ... Ehmmm .. .no.

3.-Un libro que te haya elevado la temperatura.
Ehmmm ... ninguno (?) XD

4.-Tres libros que quiere leer en verano.
prohibido leer a lewis carroll-diego arboleda-raul sagospe-9788467864106
¿Sólo tres? D: Bueno. Estos son los que seguro leeré:
Quiero leerme el de "Prohibido leer a Lewis Carroll" porque leí hace tiempo de que iba y me llamó bastante la atención, aunque está en la categoría de "cuentos infantiles" me parece un libro que puede ser interesante.
El caballo y el muchacho me lo tengo que leer porque sólo tengo tres libros de Narnia y es el único que me queda por leer.
Y "Ciudades de papel" quiero leerlo me porque me apetece leer más libros de John Green y ese es mi primera opción.

5.-Un libro en el que te gustaría ir en vacaciones:

Pues a Idhún . Creo que en el fondo, Idhún es el lugar más bonito de todos los que aparecen en los libros que he leído. Me encantaría ir a Celestia, volar sobre un Nuevo Dragón o caminar bajo los tres Soles o las tres Lunas ...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada