dilluns, 29 de juny de 2015

Booktag: Les xarxes socials / las redes sociales

Holaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
*Quina calitja que faaaa*
Que tal?Bé?Mal?Realment...no sé per a que pregunte :/
Jo tinc molta calor, sé que no l'importa a ningú però l'informació mai va malament per si me voleu matar o algo.
Bueno... Com que jo sóc tant bona persona i me sap mal estar tres dies sense escriure en el blog i sé que el llibre que estic llegint no me l'acabaré fins demà, he decidit fer un tag.
Molt estrany , açò de que jo faci un tag, veritat? Eh?Ehh?

Bé, millor seguim xD
Aquest es el tag de les xarxes socials. No pregunteu de que tracta, ho pillareu sobre la marxa.
L'he tret d'aquest blog, aquí us deixo l'entrada.

Nem u-u





Twitter twittah(?)

Llibre preferit més curt
El més curt dels meus tres llibres preferits per excel·lència és "Els avantatges de ser un marginat" que té 264 pàgines.  Per si no sabeu que pense d'eixe llibre... és... aghdagdhgewuyrneiwyrgcnyrec *-*



Facebook:

Llibre que tot el món em deia que havia de llegir
"No està escrit a les estrelles". Recorde que la gent em mirava malament quan deia que no me l'havia llegit i que tampoc havia vist la pel·lícula... Però encara me van mirar pitjor quan vaig llegir el llibre i vaig veure la pel·lícula i vaig admetre que no havia plorat.
...
Abans de que em mateu , diré en la meva defensa... que em van fer spoiler del final.
Per això hauria de pegar a qui em va fer spoiler.
Però no sóc violenta -.-



Tumblr:
Llibre que vaig llegir abans de que fos "cool" llegir-lo
Sincerament, tots els llibres que he llegit o ja eren "cool" o no ho han sigut mai... o almenys en aquests temps ja no ho són. 


Instagram:
Un llibre tant bonic que vaig haver d'ensenyar-lo en instagram
Doncs...tot i que no crec que la seva portada sigui la millor que he vist...l'únic llibre del que he pujat una foto en instagram és "La lladre de llibres". Perquè tenia molta il·lusió de tindre'l i la història és tant bonica i tant...no sé xD Quan veig eixa novel·la en algun lloc (especialment si és la meva) m'entren ganes d'abraçar-la u-u (estic bé del cap).

YouTube:
Un llibre del que m'encantaria que feren la pel·lícula
M'agradaria que feren pel·lícula de la Brúixola daurada. Però pel·lícula de debò, i dels tres llibres i a més, que tingués tanta reputació com altres trilogies de fantasia , que bé que s'ho mereix *indignada*
Goodreads:
Llibre que recomanaria a tot el món

Com ja he mencionat La lladre de llibres i Els avantatges de ser un marginat abans ... Recomanaria "Nada" de Carmen Laforet. Aquests tres llibres són els meus preferits, per si no ho sabíeu xd

Myspace:
Llibre que no recorde si m'agradà o no
Tots els llibres que he llegit sé si m'agraden o no xD Una altra cosa és que no sàpiga si m'agradarien al llegir-los de nou o que no em recordi molt de que anaven. 
Vull rellegir "Els nens de l'aigua" perquè recorde que adorava eixe llibre , però ja no recorde moltes coses de l'històra. A més, me'l vaig llegir quan anava a cinquè i crec que entendria millor el llibre ara.


Doncs açò és tot per avui. Demà intentaré acabar-me el llibre i parlar-vos d'ell.
Una abraçada ^^
Lluna

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

¡Holaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
* Qué calima que haceee *
¿Que tal? ¿Bien? ¿Mal? Realmente ... no sé para que pregunto :/
Yo tengo mucho calor, sé que no le importa a nadie pero la información nunca va mal por si me queréis matar o algo.
Bueno ... Como yo soy tan buena persona y me sabe mal estar tres días sin escribir en el blog y sé que el libro que estoy leyendo ahora no me lo acabaré hasta mañana, he decidido hacer un tag.
Muy extraño, esto de que yo haga un tag, ¿verdad? ¿Eh? ¿Ehh?

Bueno, mejor seguimos xD
Este es el tag de las redes sociales. No preguntéis de que trata, lo pillaréis sobre la marcha.
La he sacado de este blog, aquí os dejo la entrada.

Vamos u-u





Twitter twittah (?)

Libro preferido más corto
El más corto de mis tres libros favoritos por excelencia es "Las ventajas de ser un marginado" que tiene 264 páginas. Por si no sabéis que pienso de ese libro ... es ... aghdagdhgewuyrneiwyrgcnyrec 
*-*



Facebook:
Libro que todo el mundo me decía que tenía que leer
"Bajo la misma estrella". Recuerdo que la gente me miraba mal cuando decía que no me lo había leído y que tampoco había visto la película ... Pero todavía me miraron peor cuando leí el libro y vi la película y admití que no había llorado.
...
Antes de que me matéis, diré en mi defensa ... que me hicieron spoiler del final.
Por eso debería pegar a quien me hizo spoiler.
Pero no soy violenta -.-



Tumblr:
 Libro que leí antes de que fuera "cool" leerlo

Sinceramente, todos los libros que he leído o ya eran "cool" o no lo han sido nunca ... o al menos en estos tiempos ya no lo son.


Instagram:
       Un libro tan bonito que tuve que enseñarlo en instagram

Pues ... aunque no creo que su portada sea la mejor que he visto ... el único libro del que he subido una foto en instagram es "La ladrona de libros". Porque tenía mucha ilusión de tenerlo y la historia es tan bonita y tan ... no sé xD Cuando veo esa novela en algún lugar (especialmente si es la mía) me entran ganas de abrazarla u-u (estoy bien de la cabeza).


YouTube:
 Un libro del que me encantaría que hicieran película

Me gustaría que hicieran película de la Brújula dorada. Pero película de verdad y de los tres libros y además, que tuviera tanta reputación como otras trilogías de fantasía, que bien que lo merece *indignada*

Goodreads:
 Libro que recomendaría a todo el mundo


Como ya he mencionado La ladrona de libros y Las ventajas de ser un marginado antes ... Recomendaría "Nada" de Carmen Laforet. Estos tres libros son mis preferidos, por si no lo sabíais xd

Myspace:
 Libro que no recuerdo si me gustó o no

Sé si me gustan o no me gustan todos los libros que he leido xD Otra cosa es que no sepa si me gustarían al leerlos de nuevo o que no me acuerde mucho de que iban.
Quiero releer "Los niños del agua" porque recuerdo que adoraba ese libro, pero ya no recuerdo muchas cosas de la histora. Además, me lo leí cuando iba a quinto y creo que entendería mejor el libro ahora.


Pues esto es todo por hoy. Mañana intentaré acabarme el libro y hablaros de él.
Un abrazo ^^

Lluna

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada