dilluns, 15 de juny de 2015

Soundtracks:

Avui he decidit fer alguna cosa diferent i deixar els llibres a part i parlar un poc de música. Com últimament m'ha pegat per escoltar bandes sonores de pel·lícules i series, doncs...he decidit fer una llista dels meus Soundtracks preferits :D
Aquí va:



10.-Pretty Little Liars.
Tot i que la música de Pretty Little Liars m'agrada molt, he considerat que les demés són molt millors.


9.- El pianista.
Vaig veure la pel·lícula fa poc i per lo tant no m'ha donat temps a escoltar molts cops la Banda Sonora, això sí, m'encanta. Tota la música (o casi tota) és de Chopin, que és el meu compositor preferit, i aleshores ...doncs l'adore. Però l'he posat en el novè lloc i no en el primer perquè la música no ha estat composada a propòsit per a la pel·lícula, així que he considerat (jo considere molt) que ha d'estar en el novè lloc.

8.-Harry Potter.
Com sempre faig la pilota a Harry Potter avui vaig a fer la pilota un poc a altres pel·lícules i novel·les i la ficaré al huité lloc, no sigui que m'acusin de favoritisme xD.


7.-Death Note.
Avui justament he acabat de veure la sèrie i després he aprofitat per sentir la banda sonora ,que està genial *-*



6.-La novia cadàver.
La música d'aquesta pel·lícula seeeempre m'ha encantat i quan toquen el piano junts és *-*


5.-Narnia
Quan llegeixo Narnia fique aquesta música de fons sempre, però a cops, també la fique per a altres llibres, perquè personalment l'adore.



4.-Sweeney Todd
És una de les meves pel·lícules preferides i es mereix aquest lloc amb diferència xD La música és genial.


3.-Doctor who.
*-*
La música de Doctor Who em té enamorada . Sobre tot Doomsday i Jack's theme. Però en veritat totes les que he escoltat (menys Donna's theme) , m'encanten i també em pose molt aquesta música per a llegir.


2.-Alice in Wonderland.
Parfavah, sobren paraules.


1.-Amélie
Aquesta banda sonora estareu d'acord en mi que és una de les millors de l'història. Amélie és una pel·lícula preciosa, i la música, doncs, acompanya.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------



Hoy he decidido hacer algo diferente y dejar los libros aparte y hablar un poco de música. Como últimamente no paro de escuchar bandas sonoras de películas y series, pues ... he decidido hacer una lista de mis Soundtracks favoritos :D
Aquí va:



10.-Pretty Little Liars.

Aunque la música de Pretty Little Liars me gusta mucho, he considerado que las demás son mucho mejores.


9.- El pianista. 
        
Vi la película hace poco y por lo tanto no me ha dado tiempo a escuchar muchas veces la Banda Sonora, eso sí, me encanta. Toda la música (o casi toda) es de Chopin, que es mi compositor preferido, y entonces ... pues la adoro. Pero la he puesto en el noveno lugar y no en el primero porque la música no ha sido compuesta a propósito para la película, así que he considerado (yo considero mucho) que debe estar en el noveno lugar.

8.-Harry Potter.
Como siempre hago la pelota a Harry Potter hoy voy a hacer la pelota un poco a otras películas y novelas y la voy a meter en el octavo lugar, no sea que me acusen de favoritismo xD.


7.-Death Note.
Hoy justamente he terminado de ver la serie y luego he aprovechado para oír la banda sonora ,que está genial * - *




6.-La novia cadáver.
La música de esta película sieeeempre me ha encantado y cuando tocan el piano juntos es * - *


5.-Narnia
Cuando leo Narnia pongo esta música de fondo siempre, pero a veces, también la escucho para otros libros, porque personalmente la adoro.



4.-Sweeney Todd
Es una de mis películas favoritas y se merece este lugar con diferencia xD La música es genial.


3.-Doctor who.
* - *
La música de Doctor Who me tiene enamorada. Sobre todo Doomsday y Jac' s theme. Pero en verdad todas las que he escuchado (menos Donna s theme), me encantan y también me pongo mucho esta música para leer.


2.-Alice in Wonderland.
Parfavah, sobran palabras.


1.-Amélie
Esta banda sonora estaréis de acuerdo conmigo que es una de las mejores de la historia. Amélie es una película preciosa, y la música, pues, acompaña.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada