divendres, 24 de juliol de 2015

Deixant escapar les paraules / Dejando escapar las palabras #1

No suporte que la gent no em cregui quan dic que em trobe sola fins i tot quan estic rodejada de gent. No suporte que la gent no es cregui que sempre hi ha un racó de mi que està trist.
.. | via Tumblr
D'acord, d'acord. Supose que part de la culpa la tinc jo, rient i sent feliç i no passant-me la vida de la forma més negativa possible. Però també sóc jo. Plena de llum i de foscor, tan minúscula que faig por.
Per favor, atura'm, atura'm...Estic inflant el pit, parlant de mi. Atura'm , atura'm. L'autocompació és una condemna. Atura'm , atura'm.

He sigut tan estúpidament feliç, a cops... que agafaria la Tardis i em segrestaria en eixos moments per no demostrar tanta felicitat.
Però està bé , no? Està bé que la gent quan et recordi pensi en una persona que estava feliç, no? Que no pensi en una noia que estava trista, no? Està bé que la gent et recordi com algú que estava estúpidament feliç i no com una exagerada amargada, no?

Si algun dia tinc fills mai els diré que hi ha algú que s'ho està passant pitjor. No vull que es sentin exagerats per mostrar el que de debò senten. No vull que ningú els ho diga. No vull que siguin infeliços, però no vull que siguin tan feliços que la gent els odie.
No vull, no vull. No vull crear a algú que pateixi tant com ho estic fent jo, o més o res... Ja tinc prou feina creant-me a mi.

Atura'm, atura'm.

No suporte que la gent no es cregui que tinc una peça musical que em fa de psicòloga quan estic molt trista i que la toque una vegada i una altra. No suporte que la gent no es cregui que tinc una peça per a quan tinc ràbia i enyorança. És la meva peça . És la peça que aquell gran home va crear per a mi. Per a mi.
No suporte que la gent no em cregui quan dic que em sap greu dir el que pense i ser sincera amb la gent que em cau malament. No disfrute així, causant dolor.
No suporte a la gent que no pot veure més allà dels seus nassos i les seves idees.
Estic feliç i estic trista. Sóc vida, sóc mort. Sóc llum , sóc foscor. Però ho sóc.
Dark

Atura'm, atura'm.

He sigut massa feliç.

Atura'm, atura'm.

Vull tornar a estar estúpidament feliç.

Atura'm , atura'm.

Vull que la gent m'odie.

Atura'm, atura'm.

L'auto-compassió és una condemna.

Atura'm, atura'm.

Vull tornar a estar feliç, però no vull ser com abans.

Atura'm, atura'm.

Vull que la gent m'odií, però no pel que vaig ser.

Atura'm, atura'm.

Estic morint.

Atura'm, atura'm.

Sóc jo.

Atura'm, atura'm.

L'equilibri...

Atura'm, atura'm.

Tot és fosc.
No hi ha ningú.
Puc sentir les meves mans de nou. Tocant aquella peça... en un piano fet d'aigua.

Atura'm, atura'm.
Pain is stupid  💧

Somriu.





Inspiracions u-u:
Joan Masdéu.-També sóc jo
Zoo.-Estiu

Lluna
P.D: Espere no haver-vos espantat (?) Sols estava improvisant xD


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

No aguanto que la gente no me crea cuando digo que me encuentro sola incluso cuando estoy rodeada de gente. No aguanto que la gente no se crea que siempre hay un rincón de mí que está triste.
.. | via Tumblr
Vale, de acuerdo. Supongo que parte de la culpa la tengo yo, riendo y siendo feliz y no pasándome la vida de la forma más negativa posible. Pero también soy yo. Llena de luz y de oscuridad, tan minúscula que hago miedo.
Por favor, párame, párame ... Estoy hinchando el pecho, hablando de mí. Párame, párame. La autocompación es una condena. Párame , párame.

He sido tan estúpidamente feliz, a veces ... que cogería la Tardis y me secuestraría en esos momentos para no demostrar tanta felicidad.
Pero está bien, ¿no? Está bien que la gente cuando te recuerde piense en una persona que estaba feliz, ¿no? Que no piense en una chica que estaba triste, ¿no? Está bien que la gente te recuerde como alguien que estaba estúpidamente feliz y no como una exagerada amargada, ¿no?

Si algún día tengo hijos nunca les diré que hay alguien que lo está pasando peor. No quiero que se sientan exagerados por mostrar lo que de verdad sienten. No quiero que nadie se lo diga. No quiero que sean infelices, pero no quiero que sean tan felices que la gente los odie.
No quiero, no quiero. No quiero crear a alguien que sufra tanto como lo estoy haciendo yo, o más o nada ... Ya tengo bastante trabajo creando a mí.

Párame, párame.

No aguanto que la gente no se crea que tengo una pieza musical que me hace de psicóloga cuando estoy muy triste y que la toco una y otra vez. No aguanto que la gente no se crea que tengo una pieza para cuando tengo rabia y añoranza. Es mi pieza. Es la pieza que aquel gran hombre creó para mí. Para mí.
No aguanto que la gente no me crea cuando digo que me siento mal por ser sincera y decir lo que pienso a la gente que me cae mal.No  disfruto así, haciendo daño.
No aguanto a la gente que no puede ver más allá de sus narices y sus ideas.
Estoy feliz y estoy triste. Soy vida, soy muerte. Soy luz, soy oscuridad. Pero lo soy.
Dark

Párame, párame.

He sido demasiado feliz.

Párame, párame.

Quiero volver a estar estúpidamente feliz.

Párame, párame.

Quiero que la gente me odie...

Párame, párame.

La autocompasión es una condena.

Párame, párame.

Quiero volver a ser feliz, pero no quiero ser como antes.

Párame, párame.

Quiero que la gente me odie, pero no por lo que fui.

Párame, párame.

Estoy muriendo.

Párame, párame.

Soy yo.

Párame, párame.

El equilibrio ...

Párame, párame.

Todo es oscuro.
No hay nadie.
Puedo sentir mis manos de nuevo. Tocando esa pieza ... en un piano hecho de agua.

Párame, párame.
Pain is stupid  💧

Sonrie.



Inspiraciones u-u:
Joan Masdéu.-També sóc jo
Zoo.-Estiu


Lluna
P.D: Espero no haberos asustado (?) Solo estaba improvisando xD

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada