dimecres, 5 d’agost de 2015

Per amor a la música/ Por amor a la música #3

Txarango és un grup de música format per Alguer Miquel (veu), Marcel Lázara (veu i guitarra), Sergi Carbonell (piano), Joaquim Canals (bateria), Àlex Pujols (baix), Pau Puig (percussió), Ivan López (saxo) i Jordi Barnola (trompeta). El seus gèneres són la fusió musical, reggae, cúmbia, dub, pop i salsa.
Tenen tres discs: Welcome to Clownia, Benvinguts al llarg viatge i Som Riu.



Compta amb mi en l'últim sospir de la nit

i en el primer alè del dia.

Vaig conèixer aquest grup perquè me'l va recomanar una amiga bloggera. Em va dir que estava enganxada a la cançó "Un pam de nas" i quan la vaig escoltar em va encantar. Després vaig sentir totes les dels seus primers dos discs, ja que Som Riu encara no l'havien tret. 
Recorde que vaig tindre una seria obsessió amb "Sempre balla" i de fet encara m'agrada escoltar-la, sobretot quan vaig de nit en l'autobús xD.
També he passat la meva època de "La dansa del vestit" vaig estar tan obsessionada que sé fer la tornada amb gests, com fan en un vídeo. 

De les valls fins a les dunes, el teu cos sota la lluna
m'ha atrapat quan cau la nit.


Una cosa que adore de Txarango és que són un circ fet de música. Les seves cançons són plenes de somniadors, mims, músics de carrer i caravanes. Quan escoltes la seva música et transportes a un món completament diferent.


Assalta'm com la nit a les teulades,

arrencam el desig a mossegades.

Les seves cançons transmeten moltes ganes de viure i una màgica única de Txarango. Per a mi, tots els grups que m'agraden tenen una frase o alguna paraula que els defineix, sense dubte, la paraula que els defineix a ells és "màgia". 

I vosaltres?Que penseu de Txarango?
Una abraçada!
Lluna


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Txarango es un grupo de música formado por Alguer Miquel (voz), Marcel Lázara (voz y guitarra), Sergi Carbonell (piano), Joaquim Canals (batería), Àlex Pujols (bajo), Pau Puig (percusión), Ivan López (saxo ) y Jordi Barnola (trompeta). Sus géneros son la fusión musical, reggae, cumbia, dub, pop y salsa.
Tienen tres discos: Welcome to Clownia, Benvinguts al llarg viatge y Som Riu.

Compta amb mi en l'últim sospir de la nit

i en el primer alè del dia.


Conocí este grupo porque me lo recomendó una amiga bloggera. Me dijo que estaba enganchada a la canción "Un pam de nas" y cuando la escuché me encantó. Después oí todas las de sus primeros dos discos, ya que Som Riu aún no lo habían hecho.
Recuerdo que tuve una seria obsesión con "Sempre balla" y de hecho todavía me gusta escucharla, sobre todo cuando voy de noche en el autobús xD.
También he pasado mi época de "La dansa del vestit" estuve tan obsesionada que sé hacer el estribillo con gestos, como hacen en un vídeo.
De les valls fins a les dunes, el teu cos sota la lluna
m'ha atrapat quan cau la nit.



Algo que adoro de Txarango es que son un circo hecho de música. Sus canciones están llenas de soñadores, mimos, músicos de calle y caravanas. Cuando escuchas su música te transportas a un mundo completamente diferente.
Assalta'm com la nit a les teulades,

arrencam el desig a mossegades.

Sus canciones transmiten muchas ganas de vivir y una mágica única de Txarango. Para mí, todos los grupos que me gustan tienen una frase o alguna palabra que los define, sin duda, la palabra que los define a ellos es "magia".

¿Y vosotros? ¿Que pensáis de Txarango?
¡Un abrazo!
Lluna

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada