dijous, 10 de setembre de 2015

Per amor a la múisica/Por amor a la música

Bé, com l'estiu s'està acabant he decidit fer una llista de cançons o artistes que he escoltat moltíssim aquest estiu, no les ficaré en ningun ordre de millor a pitjor, sols les comentaré una mica ^^

1.- Mika: Staring at the Sun
Durant aquest estiu he estat molt enganxada a Mika, així que us deixo aquesta cançó seva que personalment, em sembla preciosa *-*

2.-Russian Red: January 14th


No és ninguna novetat que hagi estat tot l'estiu escoltant música de Russian Red ja que és una de les meves cantants preferides des de fa molt de temps. Aquest estiu, concretament, January 14th ha sigut la cançó que més he escoltat i fins i tot he aprés a tocar-la en la guitarra *^*


3.-Queen: Don't stop me now.



Tot i que (obviament) jo ja coneixia a Queen, durant aquest any m'enganxat moltíssim a la seva música però sobretot, a la veu de en Freddie.

4.-Nirvana: Polly.
Nirvana ja la coneixia també, però aquest estiu he escoltat moltes voltes Nevermind així que també és indispensable en la llista.

5.-OneRepublic: Secrets.
A principi d'estiu vaig estar molt enganxada a OneRepublic, però sobretot al seu disc Native, així que també mereixen lloc en la llista u-u

6.-Panic at the disco.- The Ballad of Mona Lisa.
Últimament no em puc traure aquesta cançó del cap u-u A més, avui he vist una versió que va fer aquest grup de "Bohemian Rhapsody" i s'han guanyat tots els meus respectes.

7.-Wolf Alice.- Moaning Lisa.

Vaig descobrir aquest grup a principis d'estiu i m'agrada molt l'estil que tenen i la veu de la cantant.
8.-The Rubettes.- Sugar Baby Love.
Vaig descobrir aquesta cançó veient la pel·lícula de Desdejuni en Plutó ( que em va encantar >w<) i s'ha quedat en el meu cor :3
9.-Bobby Vinton.- Mr. Lonely.
Aquesta cançó la vaig tornar a encontrar després de molt de temps sense encontrar-la i va ser com... OH DÉU MEU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Així que també està en la llista.


10.-Cat Stevens.- Wild World.
I per finalitzar, una cançó que també em va tindre molt enganxada des de que la vaig escoltar en Skins. L'havia escoltat algun cop ja però no sabia el nom de la cançó uwu


I ja està!
Amb això em despedisc per avui i també de l'estiu!
Adéu i don't be lasagna!

Lluna


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bien, como el verano se está acabando he decidido hacer una lista de canciones o artistas que he escuchado muchísimo este verano, no las voy a poner en ningún orden de mejor a peor, sólo las comentaré un poco ^^




1.-Mika: Staring at the Sun.
Durante este verano he estado muy enganchada a Mika, así que os dejo esta canción suya que personalmente, me parece preciosa *-*


 2.-Russian Red: January 14th.
No es ninguna novedad que haya estado todo el verano escuchando música de Russian Red ya que es una de mis cantantes favoritas desde hace mucho tiempo. Este verano, concretamente, January 14th ha sido la canción que más he escuchado y hasta he aprendido a tocarla en la guitarra *^*


 3.-Queen: Don't stop me now.
 
Aunque (obviamente) yo ya conocía a Queen, durante este año me enganchado muchísimo a su música pero sobre todo, a la voz de Freddie.

4.-Nirvana: Polly. 
Nirvana ya la conocía también, pero este verano he escuchado muchas veces Nevermind así que también es indispensable en la lista.

5.-OneRepublic: Secrets. 

A principios de verano estuve muy enganchada a OneRepublic, pero sobre todo en su disco Native, así que también merecen lugar en la lista u.u

6.-Panic at the Disco.- The ballad of Mona Lisa.
Últimamente no puedo quitarme esta canción de la cabeza u-u Además, hoy he visto una versión que hizo este grupo de "Bohemian Rhapsody" y se han ganado todos mis respetos.

7.-Wolf Alice: Moaning Lisa.

Descubrí este grupo a principios de verano y me gusta mucho el estilo que tienen y la voz de la cantante.

8.-The Rubettes: Sugar Baby Love.
 Descubrí esta canción viendo la película de Desayuno en Plutón (que me encantó >w<) y se ha quedado en mi corazón :3

9-Bobby Vinton: Mr.Lonely.
 Esta canción la volví a encontrar después de mucho tiempo sin escucharle y fue como ...
 OH DIOS MÍO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Así que también está en la lista. 

10.-Cat Stevens: Wild World.
Y para finalizar, una canción que también me tuvo muy enganchada desde que la escuché en Skins. La había escuchado alguna vez ya, pero no sabía el nombre de la canción uwu

¡Y ya está!
¡Con esto me despido por hoy y también del verano! 
¡Adiós & don't be lasagna! 
Lluna




2 comentaris:

  1. Holaaa! soy la única que se puso a leer en los dos idiomas xd, entendí... no todo pero algo es algo por cierto te he nominado a un booktag http://ibutterflysreviews.blogspot.com.co/2015/09/book-tag-este-o-este.html

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Hola!
      Jajajaja, en verdad son idiomas parecidos >w<
      Gracias por nominarme, ahora mismo me pongo manos a la obra :D

      ¡Un beso!
      Lluna

      Elimina