dilluns, 11 de gener de 2016

It's only forever, not long at all.

Continue pensant que hi ha persones que haurien de viure fins que es cansessin de fer-ho, que s'ho mereixen. Ja ho sé, jo no sóc ningú per jutjar a David Bowie perquè mai el vaig conèixer personalment, no sé quants cops es va equivocar, ni totes les coses que hauria pogut fer i que m'haurien pogut fer emprenyar. Però sabeu que? No m'importa.
Perquè el que sí sé, és que durant els últims mesos, la seva música no parava de sonar per la meva casa, que la meva veu gaudia quan cantava Heroes amb la guitarra i ho continuará fent, que el passat divendres estava feliç per el seu nou disc, que Dentro del Laberinto ha sigut una pel·lícula que marcarà la meva vida per sempre i mai desapareixerà.
Imagen de david bowie, bowie, and cigarette

Let the children lose it

Let the children use it
Let all the children boogie

David Bowie m'ha transmés en cada mirada, en cada cançó, en cada fotografia, en cada paraula una cosa que poques persones han conseguit transmitir-me amb sols una mirada, una cançó, una fotografia o una paraula: el dret de ser lliure. Perquè ell m'ha ensenyat que tinc dret ha sentir-me com vulgui, que puc ser molt més que una etiqueta, m'ha ensenyat que puc ser una heroïna i no sols per un dia, no: per sempre.
Per això, tot i que sé que no m'ecolta, li done les gràcies. .Li done les gràcies per haver sigut ell i ja està. Per haver-me fet feliç i fer-me sentir lliure i per haver sigut feliç i lliure ell.
Imagen de david bowie, amazing, and eyes
Gràcies, amic:
  Lluna Nova.


 Por increíbles  peligros e innumerables fatigas, me he abierto paso hasta el castillo más allá de la Ciudad de los Goblins, para recuperar el niño que me has robado. Porque mi voluntad es tan fuerte como la tuya... y mi reino igual de grande...No tienes poder sobre mí. 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Continuo pensando que hay personas que tendrían que vivir hasta que se cansaran de hacerlo, que se lo merecen. Ya lo sé, yo no soy nadie para juzgar a David Bowie porque nunca lo conocí personalmente, no sé cuantas veces se equivocó, ni todas las cosas que habría podido hacer y que me habrían hecho enfadar. ¿Pero sabéis que? No me importa.
Porque lo que sí sé, es que durante los últimos meses, su música no paraba de sonar por mi casa, que mi voz disfrutaba cuando cantaba Heroes con la guitarra y lo continuará haciendo, que el pasado viernes estava feliz por su nuevo disco, que Dentro del Laberinto ha sido una película que marcara mi vida para siempre y nunca desaparecerá.
Imagen de david bowie, bowie, and cigarette

Let the children lose it
Let the children use it
Let all the children boogie
David Bowie me ha transmitido con cada mirada, con cada canción, con cada fotografía, con cada palabra una cosa que pocas personas has conseguido transmitirme solo con una mirada, una canción, una fotografía o una palabra: el derecho de ser libre. Porque él me ha enseñada que tengo derecho ha sentirme como quiera, que puedo ser mucho más que una etiqueta, me ha enseñado que puedo ser una heroína y no solo por un día, no: para siempre.
Por eso, aunque sé que no me escucha, le doy las gracias. Le doy las gracias por haber sido él y ya está. Por haberme hecho feliz y hacerme sentir libre y por haber sido feliz y libre él.
Imagen de david bowie, amazing, and eyes
Gracias, amigo:
  Lluna Nova.


 Por increíbles  peligros e innumerables fatigas, me he abierto paso hasta el castillo más allá de la Ciudad de los Goblins, para recuperar el niño que me has robado. Porque mi voluntad es tan fuerte como la tuya... y mi reino igual de grande...No tienes poder sobre mí. 



2 comentaris:

  1. Hola LLuna,

    Crec que és un text molt bonic i, tot i que jo tampoc coneixia gaire la seva carrera com a músic ni les seves cançons, crec que realment pel fet d'haver ajudat a gent a senitr-se com herois es mereix ser recordat com una icona.

    Petoons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Aina
      Gràcies per tot ^^ El teu comentari m'ha agradat molt. M'alegre de que pensis així :)

      Petons!:
      Lluna

      Elimina